טיפול באקנה

צעירות בגילאי העשרה סובלות מפצעי אקנה על פניהן. אקנה היא תופעה המשבשת את פעילותן של בלוטות החלב בעור. הסימפטומים של הבעיה נראים לעין כשהם מופיעים בצורת פצעים מוגלתיים על פני העור. טיפול לא נכון או הזנחה של האקנה יחמירו את הבעיה ואת חומרת הפצעים ואף עלולים להביא לצלקות בהמשך. טויה קוסמטיקס מביאה אליכן את הטיפולים המתקדמים ביותר לאקנה המשפרים את מראה העור ושומרים על בריאותו ומראהו בטווח הארוך.

לעבור את האקנה בקלות

אחוז גבוה מבני הנוער סובל מתופעת האקנה הגורמת לירידה בביטחון העצמי ואפילו מביאה להסתגרות והימנעות מפגישות עם חברים. לאקנה דרגות חומרה שונות. לעיתים מדובר על פצעים בודדים ובמקרים חמורים יותר יופיעו פצעים מוגלתיים רבים על גבי הפנים. האקנה נגרמת כתוצאה מהפרשה מוגברת של בלוטות החלב, חסימת נקבוביות כתוצאה מתאי עור מתים והפרשת שומן המצטברת תחת הנקבוביות הסתומות וגורמת לזיהום ודלקת המתבטאת בהופעת הפצעונים. הדבר נובע לרוב משינויים הורמונליים, מתח ולחץ נפשי ותזונה לא מאוזנת. (בין היתר מדובר על צריכה רבה של מלח, אוכל שומני ועוד.)

הטיפולים:

לראות תוצאות כבר מהטיפול הראשון

אנחנו בטויה קוסמטיקס יודעים עד כמה המראה החיצוני חשוב לכן בכל גיל ובעיקר בתקופת גיל ההתבגרות ולכן, לאחר אבחון מקיף של סוג העור וקביעת דרגת חומרת האקנה, נעניק לך טיפול הממגר את האקנה ומונע צלקות. הטיפול משלב את התכשירים המובילים והמתקדמים בתחום המכילים חומרים פעילים ומסייעים למיגור הפצעים, מניעת דלקות וכן מביאים לחידוש העור. בהמשך הטיפול נסייע לך לשמור על עור מאוזן ובריא לאורך זמן תוך שילוב הטיפול בבית ובקליניקה ומתן ליווי אישי. כבר אחרי הטיפול הראשון תרגישי בהבדל במראה העור שילך וישתפר מטיפול לטיפול.

כשמקצוענות פוגשת יופי

אנחנו בטויה קוסמטיקס יודעים כי מראה חיצוני מושלם תורם להרגשה פנימית מושלמת ולביטחון עצמי גבוה החשוב בכל גיל אך משמעותי ביותר בגיל ההתבגרות ולכן, אנחנו מציעים את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר לטיפול באקנה. הניסיון, הידע, המכשור המתקדם והתכשירים החדשניים ביותר בתחום הופכים את טויה קוסמטיקס לקליניקה מובילה בתחום טיפולי הפנים לכל גיל ולכל מטרה: אקנה, אנטי אייג'ינג, פיגמנטציה ועוד. אם את סובלת מפצעי אקנה, זה הזמן להשאיר לנו פרטים באתר או להתקשר אלינו ולקבוע פגישת ייעוץ ואבחון מעמיקה הכוללת הדגמה ללא עלות. טויה קוסמטיקס, יופי מתקדם אלייך.

לפרטים נוספים
מלאו פרטיכם בטופס
ונחזור בהקדם:

לפרטים נוספים
מלאו פרטיכם בטופס
ונחזור בהקדם:

לפרטים נוספים וקביעת תור מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם:

072-33-80-401
טויה קוסמטיקס
 toyael.beauty@gmail.com
location, location, map, marker, pin
נופך 15, אשדוד